Asystent/Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Jagiełła k/ Przeworska
Twój zakres zadań:
- Kompleksowa obsługa sekretariatu Biura Zarządu i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania.
- Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację napływającej korespondencji (e-mail i poczta tradycyjna).
- Asystowanie CEO w codziennych obowiązkach administracyjnych, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, organizowanie planów podróży oraz dokumentacji.
- Gromadzenie i przetwarzanie informacji potrzebnych do przygotowania protokołów, raportów i inwentaryzacji.
- Ścisła współpraca z najwyższym kierownictwem i biznesem.
- Kontakt z klientami firmy i dostawcami.
- Zapewnienie innego wsparcia administracyjnego i projektowego w razie potrzeby.
Nasze oczekiwania:
- Praktyczna znajomość procedur i standardów biznesowych.
- Wykształcenie wyższe.
- Biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel).
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, dokładność, sumienność.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Zdolności interpersonalne, w tym umiejętność komunikacji z osobami na różnych szczeblach organizacyjnych.
- Asertywność.
- Nienaganna kultura osobista.
- Umiejętność zachowania dyskrecji i taktu.
- Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego mile widziana.
To oferujemy:
- Ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia.
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Narzędzia pracy niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.
CV prosimy wysyłać na adres e-mail:
rekrutacja@rstechnology.pl