Asystent/Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Jagiełła k/ Przeworska

 

Twój zakres zadań:

  • Kompleksowa obsługa sekretariatu Biura Zarządu i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania.
  • Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację napływającej korespondencji (e-mail i poczta tradycyjna).
  • Asystowanie CEO w codziennych obowiązkach administracyjnych, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, organizowanie planów podróży oraz dokumentacji.
  • Gromadzenie i przetwarzanie informacji potrzebnych do przygotowania protokołów, raportów i inwentaryzacji.
  • Ścisła współpraca z najwyższym kierownictwem i biznesem.
  • Kontakt z klientami firmy i dostawcami.
  • Zapewnienie innego wsparcia administracyjnego i projektowego w razie potrzeby.

Nasze oczekiwania:

  • Praktyczna znajomość procedur i standardów biznesowych.
  • Wykształcenie wyższe.
  • Biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel).
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, dokładność, sumienność.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Zdolności interpersonalne, w tym umiejętność komunikacji z osobami na różnych szczeblach organizacyjnych.
  • Asertywność.
  • Nienaganna kultura osobista.
  • Umiejętność zachowania dyskrecji i taktu.
  • Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego mile widziana.

To oferujemy:

  • Ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia.
  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Narzędzia pracy niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.

 

CV prosimy wysyłać na adres e-mail:

rekrutacja@rstechnology.pl